pondělí 26. dubna 2010

26.04.2010 - Ulan Shulan Předzačíná...


Hola hola, hlásíme se před akcí, momentálně jsme jaksi vykropení u paní tchýně Zdeňky a mandželka balí vostopéro, teď mi přišla informace z vnutra jejího pokoje, že jest zbaleno. Teď do mě prudí, že zbaleno se píše se "s" ale tomu já zas tak moc nerozumim. Máme celkový cestovní průjem, nervy v kýblu, skoronarvaný auto a víza s pasama připravený na Letný, tak sme si oddechli, že můžem vyjet. Jsem volaký zmeťený a nervní, tak moc ze mě toho teď nevypadne, první rozumný příspěvek od nás očekávejte už on d roud později. Držte nám palec, za to předem díky. Vaši cestovně natěšení O+H

10 komentářů:

  1. hele, vetdoku, pošli přesný čas startu anabáze, ať můžu nastavit odečet na 365 dnů a v případě prodlení udělit důtku. a jinak se prosimvás mějte dobře a ať to utuží vaší láásku.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně ať se vám všechno vydaří a neukradnou vám kola hnedka na Ukrajině! Šťastnou cestu a těším se na příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takže konec legrace (té bylo celý minulý týden dost, že?) a hurá na "cestu". Hodně, hodně štěstí a jen samý dobrý zážitky.

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně štěstí na vaší Cestě, vy dva.)

    OdpovědětVymazat
  5. Hei dere to ! :-)
    Håper på en oversettelse til norsk etter hvert. ;-)
    God tur, og vær fosiktig!
    Klem fra Marthe

    OdpovědětVymazat
  6. Ja myslim, ze zijou a jedou vstric slunci

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že není po nich, ale ta cesta je tak nudná a nic se na ní neděje, že nemají o čem psát.

    OdpovědětVymazat